Morgonstund =)

Jag har hyffsat samma rutiner varje morgon. Henriks klockor ringer halv sju. Vilket han knappt märker. Oftast vaknar jag så jag lyckas väcka honom. Egentligen för att få tyst på klockorna :P Så här lugn ligger min älskling när 4 (!) stycken väckarklockor piper ca 30 cm från hans öron.

Sen brukar jag gå på toaletten och släppa ut Rocky. Då hinner han kissa och bajsa tills Henrik ska åka till jobbet och släpper in honom. Oftast kryper jag ner under täcket igen och sover ett par timmar till. Men ibland går jag upp när Henrik åker. Idag blev det det den första versionen.

Sen brukar jag vakna till vid 9-tiden för att Henrik skickar sms. Idag fick jag ett supervackert:

"Hej min älskling. Hoppas allt är bra med dig. Jag saknar dig min ängel och är så glad att jag har dig. Du är den enda jag någonsin litat på i alla väder och jag behöver aldrig oroa mig för något. Du har gett mig livet tillbaka. Du är den bästa i världen. Trodde inte att en sådan som du existerade. Men det gjorde du. :) älskar dig min älskling. saknar dig puss puss du är mitt allt."
Det ska kanske tilläggas att jag får något liknande nästan varje morgon, utan att det är någonting han fjäskar efter. Eller så är det jag som inte förstår hihi. Nej då det är verkligen av ren och skär kärlek. Men ni ska veta hur jäkla svårt det är att svara på ett sådant sms.

Här är en bild på en väggdekoration vi har i sovrummet. Tyckte det var så fint imorse med solen där!

Löööv u all CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0