Morgonmys =)

Titta vad som låg mellan mig och Henrik imorse :P
Jag hade varit ute med Rocky och sen lagt mig igen och lyckades somna om inom tio min. När det var dax att väcka Henrik upptäckte jag detta.



Igår efter Hem till gården hade jag tråkigt, tog en promenad med ljudboken i öronen. Hamnade visst på älsklingens jobb 8 km hemifrån. Lagom till han slutade. Roligt.

Sedan for vi hem till hans föräldrar och gjorde stuvade makaroner och köttbullar. Därefter blev det en tur till Börje för att skruva bort lite bildelar. Det blev baklampor och innerdörrarna denna gången. Sen åkte vi till stan och handlade en massa mat och tankade. Vi avslutade dagen med grillning hemma på Stavnäs.

Idag har jag massor att göra. Blir bra så man inte tänker för mycket. Ska tvätta och plocka lite, baka 3 rulltårtor och 3 eller 4 satser med Pizza bullar. Det vankas barnkalas framöver.

Löööv u all CYA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0