Ingen bra morgon.

Vaknade idag och allt kändes bara bläää. Kändes som att allt verkligen var fel. Men nu börjar det redan kännas bättre. Detta kommer nog bli ett gnäll inlägg. Men det får ni ta. Den absolut största boven i dramat är så klart att jag har mens. Det gör ju att man blir extra känslig för allt. Sen har jag haft huvudvärk sedan i söndags. Så där lite, lite så det bara ligger och gnager. Men det är så jäkla störande. Man kan inte säga att man e dålig men man kan ändå inte göra någonting.

Sen är jag trött. Så får ingenting gjort, och har ändå ingen motivation till att göra någonting. Hade jag haft energi så hade jag förmodligen inte ens vetat vad jag skulle lägga den på så hade nog inte varit någon större skillnad. En annan sak som gör mig nere är jättekonstig. Jag känner mig lite ensam. Det är en helt ny känsla. Har alltid varit ganska ensam. Men nu har jag väll lärt mig att folk inte är så farliga. Så det är superskumt. Men det går över.

Sen känner jag mig en liten aning isolerad. Det är ju en bit till allt och utan körkort e de inte så lätt att ta sig någonstans. Vill inte tänka på hur det kan bli om man skaffar sig en liten. Tänk om det händer något. Men så ska man nog inte tänka. Imorgon skulle jag egentligen ta ur spiralen. Men tror inte att mensen hinner ge sig tills dess. Damn!

Sen e de t nog en ganska stor orsak till, det e lite skumt. Kanske inte många som förstår. Men jag har nästan i hela mitt liv bott max 10 minuter ifrån min mosters stall. Där har det alltid funnits 4 hästar som man bara kan gå ner och sätta sig å prata med. På våren när vädret är fint och man fick ett rid sug så tog det max 1 timme så var man ute i skogen. Hästarna är otroliga lyssnare. Det går inte att komma ifrån. Just nu känns dom längre bort är nånsin och det är inte ett dugg roligt.


Vill tipsa om en supergod youghurt innan jag slutar. Den smakar som jordgubbsglass, är billig och innehåller inte så mycket konstigheter vad jag förstår det.
Lidl´s jordgubbs youghurt.

Här kommer också en bild på gårdagens kvällsmat. Spagetthi med creme fraiche, salladskrydda, citronsaft, ärtor och bacon. Enkelt snabbt och gott.

Löööv u all CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0