Fredagsmys.

Igår blev det en mysdag tycker jag. Henrik var hemma strax innan fyra och så åkte vi direkt till stan. Det första vi gjorde där var att köpa en till present till den lilla damen som kommer hem imorgon. Ska bli skoj. Sen handlade vli lite mjöl och ost på Lidl och lite papperstallrikar och inslagningspapper på Konsum. Var tänkt att ha barnkalas nästa helg, men ser ut att bli regn så får hopppas att vädret är bättre helgen därpå. Sen bar det av till Anna Magnusson med familj ute i Jösseförs. Där blev det en hel del kaffe, kanelbuller och bubbling. Mycket trevligt.

Sen firade vi 1års dag, visseligen 2 dagar tidigare, men ändå. Det blev lite mat på The Oven. Bästa på länge... Sååå gött. Jag tog en plankstek och Henrik en kebabpizza (Vedugnsbakad).




Sen bar det av hemåt och där satt vi och lyssna med på massa musik med ett glas vin (eller 3) och en öl (eller 4). Detta var en låt jag fick höra igår, bästa jag hört på länge:

Löööv you all CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0