Mysvecka

Nu har det varit en ganska bra vecka =) Har varit en hel del kaffe och stri'ing med grannera. Sen har dem bakat en massa bröd som vi fått smaka. Roligt.

Det har varit en väldigt lugn vecka måste jag säga.
Jag tror det var i onsdags vi åkte till stan en sväng. Vi passade på att käka ute och mysa lite, sen var det ju dax att tanka och handla lite småsaker.

Igår blev det lite annorlunfa för Henrik dels jobbade över och dels var på fackmöte. Så vi åt mat senare, det blev kokt potatis och pepparrotskött. Det var ärligt talat bland det godaste jag någonsin ätit. Mums!

Ikväll blir det Tacopaj. Har jag ätit en gång, men aldrig lagat själv. Får se vad det blir för hitte på. Sen tror jag att grannarna kommer upp och äter med oss. Sen ska vi spela Cluedo på DVDn och sen bråkar dom lite och ska gå hem. Nej då det hoppas vi inte på.

Imorgon kanske Rolf skulle komma å hälsa på det blir trivsamt.

Just ja vi har lånat Albert och Herbert av grannarna. Det är ju skitkul. Tror vi tittat nästan varje kväll nu i veckan =)


Love u all CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0