Ja fan nu va de ett tag sen sist igen

Men händer inte så mycket här just nu, så finns inte så mycket att skriva om. Just nu tittar jag på Misse som försöker öppna Leens dörr haha. Frukosten är snart avklarad och snart börjar det lite matlagningsprogram. Först Jamie Oliver och sen Masterchef. Sen blir det nog att fixa lite i sovrummet. Håller på göra om i garderoberna. Henrik har så förbannat mycketkläder så han behöver två. Så har flyttat ut alla sängkläder och så... Ska försöka få bort det han inkränktat i min...haha

Men det blir senare, först ska jag nog mata mina kossor lite (Countrylife på FB). Sen hämta tvätten med blev en maskin vi inte hann med att hänga igår. Snart är Albert och Herbert slut. Nu har vi bara Julkalendern kvar haha.

Nej nu ska jag läsa sms istället.

Ha det bäst =) Love u all CYA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0