Inspelningshelg

Oj oj oj denna helgen har gått i ett jäkla tempo. Har faktiskt nästan varit lite jobbigt.

Det började i fredags med lite städ, ridning och plock innan älsk kom hem. Då åkte vi direkt till stan och handlade mat. Sedan kökade jag Sushi och han åt någon kinesisk pasta eller vad sjutton det var. Vart lite besviken på sushin då riset inte smakade så mycket och det var majonäs i den ena rullen. Blä! Kändes så fel. Men men annars va de ju jättegött.

Sedan var det snabbt hem med maten och plocka upp grannen. Vi åkte in till stan igen denna gången för rep. Men det har jag ju redan bloggat om :P

Kvällen slutade för mig vid två tiden då jag inte kunde hålla ögonen öppna utan tog med mig Rocky och snutta kudden. Vid fyra tiden väckte Henrik mig och fråga om Jesper fick smaka på mitt vin. Givetvis fick han det, men jag fick hälla ut det dagen efter haha det var tydligen inte hans grej. Jesper och Henrik klinka på pianot till femtiden eller något innan han kom och la sig.

Kl 13 på lördagen va de dax att infinna sig i studion för inspelning. Jag och Henrik låg i en soffa typ hela tiden tills det allra sista då han skulle göra sin insats. Tror vi var klara vid sextiden. Då for vi direkt hem och fick pizza av Laila. Göttit. Sen var det bara att göra iordning sig. Vid 8 tiden kom Rolf, Ragge och Lena. Då blev det mycket Rock n Roll. Sen drog vi till The Roof och tog en öl. Därefter var det ett liveband på Push som vi lyssnade lite på. Sen rymde jag och Henrik hem till Stavnäs. Jag han knappt svälja maten innan jag somnade. Det har varit en slitsam helg, med på tok för lite sömn.


Söndag morgon va det studion som gällde vid 12 för mixning, va nästan så att vi sov igenom det haha. Men låten blev riktigt bra! Sen var det hem och käka och till Kil för att hämta Henriks dotter. Där blev det lång väntan så vi åkte till Forshaga och kikade lite grann... Tråkigt.

Igår var vi en liten sväng hos farmor och farfar. Det var skoj. ne nu får jag hitta på någonting annat tror jag minsann..

Jo jag kan ju berätta att det är Stavnäs blodbad här med (mens) =(


Löööv jo all CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0