Hemkomna

Nu har vi kommit hem från studion där vi tillbringat ett par timmar med rep. Ja inte rep man binder saker med utan rep som i att träna... Men hade varit skoj att se Rolf göra knopar ett par timmar :P

Imorgon är det dax för inspelning av en låt så ska bli skoj att se hur det går till.

Idag har jag städat en del och ridit. Det var väldigt roligt. Daisy gick superbra idag och vi båda var väldigt avslappnade. Fast på hemvägen hitta hon så klart en extra växel och vi fick slåss lite om tempot :P


Nu har grannarna kidnappat med sig Jesper hit så vi ska grilla. Så nu har vi tänt grillen här uppe. Få se om dom kommer, dom brukar komma typ lagom tills maten är klar, men fan även en blind höna kan hitta ett korn. De kanske kommer innan den kallnat haha. Nej då så illa är det inte ;P

Nej nu vettifan vad jag ska hitta på men vet inte vad jag ska skriva mer heller.
Jo! Lidl i Arvika har normala kassor nu, sånna som typ Ica har :P Underbart!!!!


Löööv you all CYA

Kommentarer
Postat av: Patrik Ohlsson

Det bästa med Lidl var ju att de inte hade likadana kassor som alla andra. Synd bara att folk inte fattade hur man skulle bära sig åt.



Jag tyckte det var jättesmidigt att lägga ner varorna i vagnen, gå bort till bänken vid fönstren och där i godan ro packa ner mina varor i bättre ordning än nånsin förr.



Det vanliga systemet är bara stressigt.

2011-04-30 @ 14:27:32
Postat av: Frida Hagström

Jag tyckte det var lite stressig med det gamla systemet eftersom vi alltid försökte hinna packa ner direkt i påsar, man är så van vid det.



Men nu går ju det bra. Men då får istället kunderna efter vänta som fan. Spec på norskar som storhandlar :P

2011-04-30 @ 14:32:23
URL: http://penisistensfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0