God afton Henrik här

Nu var dä ju som så att dä va kvällen igen. En närmare beskrivnig på detta fenomen är som följer. Allmän tunghet i ögonen samt en hel del ryckningar i muskler och leder. Detta fenomen besörjes närmast med hjälp av sömn och rekreation. Vid tillvägagångssätt av denna procedur behöver vi en säng, kudde, madrass och ett täcke. Detta appliceras varsamt helst kombinerat med någon man älskar och tycker om.

Denna procedur bifogar denna tid på dygnet till ett underbart tillfälle att MYSA. Ja detta var en kortfattad introduktion på HUR man ska mysa till det en Fredags afton. Instruktioner finns på närmaste IKEA varuhus. Nä nu har jag yrat runt tillräckligt, jag säger som min käre svärfar Lasse "Ä du knack" Jo men Lasse dä ä ja nog :-P Därfär har jag kommit fram till att det fungerar så bra. Nu tycker jag och alla med mig att ni alla ska sôva gôtt ha en Rektigt bra å trevli HÂLG

MVH Penisisten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0