Flygande Jacob

Det blir det till middag ikväll =)

Det konstiga är bara att jag sagt Janssons Frestelse i flera dagar. Inte konstigt att Henrik reagerade igår  när jag tog upp kyckling :P

Men nu ligger lergrytan i blöt så ska strax slänga in det i ugnen. Mums Lär ju provsmaka en filé till lunch iafs.
Jag älskar min lergryta. Och nu kommer hälften av Sveriges befolkning slå ihjäl mig men vågar trots allt säga att jag kör den i diskmaskinen! Hörde ni?

-JAG DISKAR MIN LERGRYTA I DISKMASKIN!!! Jävlar så rebellsk jag blev nu.

Nej men allvarligt talat, handdisk är inte vår grej och då blir det stående och jag kommer inte använda den alls så vad jag det om jag kan använda den en gång i veckan och måste kasta den tillslut eller att den bara står i skåpet. Köper hellre en ny den dagen det händer ngt och använder den. Men än så länge har jag inte märkt något konstigt med den.

Har hunnit med att plocka i och ur diskmaskinen och hänga upp en maskin tvätt. Verkar som att vi skulle åka till stan idag. Henrik behövde magmedicin, blir nog att handla lite, köttfärsen var ju slut sist och fan vi har ju inte ätit köttfärssås och spagetti på jättelänge!

Imorgon vet jag inte alls vad som händer. Älsk ska till Västerås och spela iafs det är en sak som är säker.

Idag funderar jag på att skriva ett brev till mormor men vet ju inte riktigt vad jag ska skriva om?! tipsa mig!

Löööv u all CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0