Premiärtur

Igår blev det en liten premiär tur på Fjolla. Fick ett ryck och slängde med ett träns och hjälmen när jag gav dom vatten. Klippte rätt manen på honom, borstade, tränsade och tog ut honom. På med hjälm och fram med en hink för att komma upp. Då kom Samba och sprang under stänslet, den lilla busen ville också med. Fick binda upp henne i hagen så kunde bara rida på gärdet bredvid så jag såg henne. När jag skulle upp knölade hela hinken ihop sig, fick ta ryktlådan istället. Så går det med billiga hinkar *fniss*. Han var väldigt avslappnad både i skritt trav och galopp och jag satt kvar barbacka. Underbart! =)


Idag planeras det myskväll på Stavnäs. Revy på tv. Cola, jordnötter, popcorn och ostkrokar. Och kanske en liten, liten margaritha till mamma =)

Nu ska jag nog börja med maten =)

Löööv you all CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0