Hej från Lernia

Nu sitter jag och väntar på att få stämpla ut... tänkte se om det funkar att skriva härifrån. Verkar ju gå bra.

Vet inte om man ska kalla det skola, jobb eller sysselsättning :P

Snart dax att gå till bussen. Ska köpa mej en glass på vägen. Belönar mig för att jag gjort klart ritningsläsningsboken =)

När jag kommer hem ska jag ju först gå från bussen då, sen blir det ut med Rocky Owffh och laga mat. Satsar på biffar, grönpepparsås och kokta potäter.

Henrik slutar halv sex idag, sen ska ha åka å ge hästarna vatten så han lär va hemma precis lagom tills maten är klar. Nu e jag trött i ett huvud.

Ha det bäst och njut av varann i det vackra vädret =)


Löööv u all CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0