Mörrn.

Nu är jag nästan vaken =) Blev lite sent igår. Vi blev sittande och spelade kort till kl 02,00. Men det var väldigt roligt tycker jag. Sen hittade vi lite Torsby rock med en väldigt ung Jesper, det var skitskoj att höra han sjunga ordentligt. Han kan vända så där i halsen som jag tycker är coolt. Vet inte om det kanske kallas något speciellt eller så men då får ni gärna hojta till :P

Nu ska jag nog krypa ner en stund med mitt <3 innan vi börjar dagen, jag hoppas på lite plock idag med, sen ska vi ju åka och lämna mm.

Mamma här är svaret på din gåta!

29 Mars 2011 kommer den äntligen!

Så nu får vi sätta fart.

Måste bara köpa de andra, men hittade dom ganska billigt

Är inte samma med ljudbok, men har hört allt nästan utom de två senaste.

Spännande, spännande :P


Love u all CYA

Kommentarer
Postat av: mamma

vad skulle du kunna tänka dej

2011-02-24 @ 10:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0