Hemma.

Har varit hos farmor och farfar en sväng idag på fika och så. Kan inte skriva svärföräldrarna trots att det egentligen är det. Dem e mer som farmor och farfar även för mig och jag har ju inte direkt växt upp med någon riktig farmoroch farfar, men nu har jag dem :P

Vet inte vad vi ska hitta på. Älsk kanske tar sig en öl och jag ett glas vitt. Frågan är om det blir spel eller tv jag hoppas på det första, men man vet aldrig.

Blev inte så mycket mer plockande men vi eldade massa skräp istället. Det passade bra med en stor brasa så här mitt i vintern.

Blev Spagetthi och köttfärssås till middag idag, mycket gött.

Love u all CYA

P.S Vad vill ni egentligen att jag ska skriva om här, vad vill ni läsa och vad vill ni veta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0