Lördagskväll

Vi var ju ute i lördags, det var ganska roligt :P

Men måste det vara så dyrt att gå ut, sen hör man nte vad man tänker heller för den delen. Förfesten e ju roligare än krogen. Våga Vägra Krogen! Nåja e la skoj ibland.

Vi förfestade hos Rolf, va en jädra massa fölk där. Jag drack bara cider och vin och vart lagom lullig och rolig :P SEn åkte vi till Push, bandet minns jag inte så mycket av så tror inte de va särskilt bra. MItt i alltihopa skulle Kicka och Henrik ta en pizza, så det var ju bara att hänga på =) Men det var väldigt gött.

Sedan blev det Mulan en sväng, sen åkte vi hem. Jag var la full men inte uberfull, men satan så trött jag var. Jag sov i bilen på vägen hem, sedan skulle vi ta ut grannarnas hundar, men det fick Henkeey Penkeey göra själv. Jag gick å la  mig :P

Men jag fick problem, hade för mycket kläder på mig! Bh, trosor, strumpor, underställ, linne, benvärmare, jeans och raggsockor + skjorta. Problemet var att jag fick av allt på överkroppen, sen försökte jag ta allt på en gång (allt korvde sig bara) och blev inget av något.

Vad gör man då? Jo man lägger sig i sängen med täcket över huvudet och somnar, men inte täcke över benen. Henrik måste ju se att han ska klä av mig *fniss*. Och det gjorde han, sen bäddade han ner mig.

Nej nu ska jag kolla på lite fröer här och äta youghurt. Mumma


Love u all CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0