Vååååååååååååår på Stavnäs

Jag har satt en massa frön och de verkar mot all förmodan trivas här. Här kommer bilder på utvalda delar!

Här har vi bilder på Blåsippor (tror jag) hos mina svärföräldrar.


Här är några jordgubbsplantor som vi fick gratis på Lidl. Omplanterade och fina.


Några av alla Pellargoner jag fick av mormor i höstas. De har blivit nedklippta och omplanterade.


Älsklingen min och Lillan har varit och plockat vitsippor i Stömne. Jag har fått i karamellfärg i vattnet.


Här har jag satt Timjan och Basilika.


Här är Chiliplantor.


Här är lite annat som inte kommit så långt.


Potäterna växer som attan.


Persilja!


Blomman för dagen och Astrer.


Balkongbordet med Påskris, Påskliljor och Panseér.


En balkonglåda med Panseér och Påskliljor.


Bönor och lite mer Astrer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0