Skriva barnbok

Hmm tror man behöver kunna teckna då också, det vore visseligen kreativt som sjutton, men där gick nog gränsen. :P Får se vad det kan bli.

Nu väntar jag på att Leen och Henrik ska komma hem. Det blir olivspäckad karrérad som ligger och gosar i ugnen. Blir ris till som blev över sen igår. Grunnar på hur jag ska värma det?

Dagen har gått fort som fan.

9,20 va jag hos sjukgymnasten på möte, sen tränade jag och var hemma lagom till lunch och hem till gården :P

Efter det har jag plockat lite, ringt lite viktiga samtal och satt potatisar :P E för kallt ute men de hade groddat så fint så har satt dem inne så länge. Har massa fröer som redan kommit upp nu. Skoj skoj det.

Nej nu ska jag kika på köttet. Sen ska vi hämta däcken till Volvon och handla lite grann.


Löööv u all CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0