Balkong

Igår hade vi superskönt vårväder, hade 18,9 grader i skuggan, så det var supergött ute. Så jag passade på att städa på balkongen, tvättade mattan och utemöblerna sopade golvet och plockade bort allt som inte ska vara där, sen ställde jag ut alla stora kruor och fyllde på med jord. Har planterat panseér och påskliljor, det blev en låda och två krukor till bordet, fan så nöjd jag är.

Sen klippte jag ner pellargonerna och satte dem i en låda och planterade om jordgubbarna i en annan. Har försått en hel massa saker så alla fönster är fulla hihi, gjorde klart det sista idag på förmiddagen

Nu är det hockey. Hoppas FBK klämmer in ett mål snart så det inte blir förlängning, längtar efter min säng. Har bakat lite idag på Em/kvällen. Hade en massa ägg som gått ut så var bra att jag slipper slänga dom. Imorgon blir det att göra maränger, blev en massa äggvitor kvar. Ska även göra thekakor med keso och kardemumma. Hade ett paket keso i frysen så blir bra.

Just det! Jag har tvättat en massa idag men och älsk har dammsugit och skurat =) Nice de!

Nej nu måste jag gå å kissa. Nu är det 4 min kvar på matchen. KOM IGEN FBK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0