Underbart

Nu är jag väldigt glad och stolt över mig själv. Vi har verkligen behövt att storstäda här hemma väldigt länge nu. Idag tog jag tag i saken rejält. Började att damma alla hyllor, sen torka alla bord och bänkar. Sen blev det kattlådans tur att bli tömd. Plockade bort alla saker som stått överallt. In med lådor i förrådet osv. Sen var det bara dammsugning och skurning kvar. Har en matta i tvättmaskinen nu och blir nog ett par till ikväll.

Ska strax ut med vovven en liten stund och sen ska jag jobba några timmar. Jag jobbar i en liten lanthandel. Det är faktiskt väldigt roligt och varierande. Trivs superbra.

Nu kan jag göra nästan vad jag vill resten av veckan. Lär inte behöva städa på ett par dagar. Längtar efter mitt wii =) Och jag kan spela utan dåligt samvete. Jag tränar ju faktiskt samtidigt. Och håller jag undan nu så behöver man ju faktiskt inte städa så ofta.


Love u all CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0