The =)

Mmm nu sitter jag med en stor kopp the. Jag har lite ont i ryggen idag. Tråkigt. Har plockat en del i köket. Förstår inte att det kan bli så rörigt där så snabbt :P

Men nu är iallfall diskmaskinen igång och alla bänkar är undanplockade. Blir att torka av strax.

I bakgrunden har jag nyhetsmorgon. Förstår mig verkligen inte på politiken men verkar som att det kan bli lite spännande nu. Verkar som grytan verkligen har blivit omrörd.

Fan det är reklam hela tiden. Kanske skulle slå över till svt istället. Börjar redan störa mig efter två st reklampauser. Idag hoppas jag att det blir lite gjort här hemma. =) Har ju iallafall börjat bra. Nepps nu ska jag kolla läget på tradera.

Önskar er alla en underbar morgon!

Love u all CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0