Puh...

Nu tänkte jag inte på Nalle Phu utan jag pustade ut lite. Satte mig här en liten stund och andas. Slitsamt att städa fan. Men! Hallen och toaletten är helt klara! = Hela nedervåningen.

Det som är kvar är att ställa in några lådor i gamla badrummet (förråd). Byta i diskmaskinen, dammsuga 4 rum uppe och torka golvet sen där.

Lämnar ett rum tills imorgon tror jag. Det krävs lite mer där och det ska ändå inte användas förens på torsdag igen. Men vem vet kanske orkar börja plocka därinne sen ändå, men måste nog snart äta någonting också. En mugg the och ett glasvatten klarar jag ju mig inte på hela dagen =)

Har bara ett problem. Dammsugarpåsen är full och finns inga nya hemma. Får väll försöka tömma den (för 13e gången) haha.

Nej nu får jag börja igen =)


Love u all CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0