Min dag idag...

Jag har haft en väldigt lugn och skön dag idag. Började med att jag klev ur bingen redan kl 06,30. Då min pälskling for till jobbet. Idag ville Audin starta på morgonen. Men inte på eftermiddagen. Underlig bil det.

Slängde igång ett par tvättmaskiner och diskmaskiner. Nu lät det som vi hade flera stycken men så är tyvärr inte fallet även om man ibland kan tro att det skulle behövas.

Grejade en väldigt stor del av dagen med att få ordning på denna designen till den nya bloggen. Det var väldigt roligt, men lite klurigt. Bra hjärngympa. Jag har DDB att tacka för väldigt mycket. Supersida!

Jag och Rocky hann även med en promenad med grannen Laila och två av hennes 5(!) hundar. Okej några av dem är väll gubben hennes men ändå. Blir nog en sväng imorgon med. Rocky lekte att bra med deras lilla Terrier Razze. Men jävlar vad leriga de var när de kom in, luktade skunk. Haha men roligt hade dom i alla vattenfyllda diken och lerhål.

Precis när min bloggdesign var klar var det dax att fara till jobbet. Min fantastiskt snälla svärmor körde mig som vanligt. På jobbet var det faktiskt ganska mycket folk idag. Har annars varit en väldigt lugn vecak där.

Ni får ursäkta detta långa inlägg, men var ju så längesen jag skrev. Men i fortsättningen ska jag allt försöka att skriva flera korta istället.

Efter jobbet hämtade älsklingen mig i volvon (Audin fick stå och skämmas hos svärföräldrarna) sen bar det iväg in till stan. Först storhandling på LIDL, sen lite komplettiring på Stjärnhallen (Ica) och tillsist köpte vi med thaimat hem. Det var väldigt väldigt längesen. Det var ganska starkt men gott.

Nu känner man sig rik med fyllt kylskåp och skafferi.

Imorgon blir det mer plock hemma, bloggande och kanske något annat skoj. Ska verkligen försöka att hinna med bloggen med. Inte alltid det lättaste. Hoppas att även älsklingen kan hoppa in och skriva något galet roligt eller bara allmänt fånigt. Det är han bra på :P

Nu kryper jag ner med en bok och snuttar kudden strax
Love u all CYA


Ett kort på oss sen i sommras =)

Kommentarer
Postat av: patricia

Fin bild på er !=) Ha en bra dag!=)

2010-09-17 @ 09:56:25
URL: http://nattstad.se/patriciamutas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0