Städar =)

Snart är hela huset klart. Älskling dammsuger och torkar golvet häruppe. Jag fick göra hallen och toaletten så tog han resten. Han ville slippa toaletten och jag tyckte minsann att det var en bra deal detta.

Igår hände det ganska mycket. Jag fick hem min tröja. Den var ihopsydd och klar nu. Lite stor tycker jag men men den är stickad på Small, så lite konstigt är det.

Sen fick vi pappren på övningskörningen så jag får köra med Henrik nu. Så blev att jag fick göra från stan när vi hade gjort helgens inköp. Roooligt =)

Snart blir det nog en tur till återvinningen med skräp. Eller om vi struntar i det och Henrik tar det efter jobbet.

Jag har varit i skolan idag, det var roligt. Tycker det är skoj när det är ämnen som intresserar mig och jag kan ha användning för det i framtiden =) Mycket bra det.

Blir nog att läsa lite då jag missade en lektion förra veckan (den var samma tid som jag var inne och frågade om jag kunde börja plugga något) så lite svårt att vara med då. Sen fick jag boeken idag. Den verkar mycket intressant.

Här får ni en bild på mina två älsklingar. Blir nog en sådan kväll sen. Skulle försöka pyssla ihop en födelsedagspresent till mor. Men det hinner jag nog imorgon =)



Love u all CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0