Lördag morgon

Älsklingen ligger i soffan och försöker sova lite, men en liten som inte alls tillåter det. Tog mig sovmorgon idag, men fick mardrömmar när älsklingen inte låg bredvid haha.

funderar på frukost. Sen ska jag installera ett dialer system på min dator. Ska ju börja jobba lite hemmifrån =)

Ikväll ska SnakeBite spela i Arvika. (på PUSH). Vill egentligen bara vara hemma. Mådde inte så bra igår. Sen var vi på PUSH förra helgen, blev lite mkt alkohol och en jäkla brud som var på mig som klister, hoppas hon inte är där ikväll. Det örkar jag ikke. Men blir nyktert ikväll. Vill ju se pöjken spela och vi har ju barnvakt.


Bäst att passa på...



Love u all CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0