Helgen snart till ända

Vi har haft en otroligt rolig helg =) Men har varit lite rörigt och mycket på en gång. Men fan vi är inte vana att ha tre småbarn och 5 vuxna här hemma. Tur vi bor stort. Hela min familj har varit på besök.

Mamma, Pappa, Jonas (19år), Peter (9år), Pontus (7 år), Linda(2år). Fredag kväll blev ganska lugn men Doobidoo och min allt i ett gryta. Haha fick låna en stor gryta utan grannen för vår största räckte inte till :P

Lördag förmiddag blev frukost och sådär, sen åkte vi och kikade på jobbet så dom fick se hur det var. Sen blev det en fika hos svärföräldrarna. Lördag kväll bjöd vi hem dem till oss, blev gryta igen (och finns fortfarande kvar).

Senare slutade det med pokerkväll. Det var jag, älsk, pappa och Jonas som spelade. Eller först spelade vi vanlig poker (poäng för handen och stick). Då var inte jonas med. Jag vann första om gången och Henrik de två andra. Vi körde bäst av tre. Men poängmässigt vann jag :P

Sen blev det Texas Hold´em och då var Jonas med Pappa vann en gång och jag den sista då jag är väldigt nöjd. Idag blev det frukost och fika innan dom åkte. Nu blir det att damsuga och tvätta sängkläder innan nästa besök :P


Love u all CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0