Fullt upp så här på en tisdag.

Ja det kan man säga. Tanken är nu att börja med frukost och att skriva rent en massa skolarbete och göra lite fler läxor. Ganska skoj faktiskt och är ju hemma själv på förmiddagen så jag har lungt omkring mig.

Annars är tanken att rida mellan 10 -11 någon gång. Men vädret är inte så skoj och jag tror jag har lite mycket annat så funderar på att hoppa det idag. Är ju så skoj men vet inte än.

Klockan 14 börjar jag jobba. Sen slutar jag vid 17. MAT!!!

18,15 ska jag på starta eget kurs. Är nog inte hemma förens vid en halv tio ikväll. Blir en heldag detta.

Just ja jag fick ett jobb till igår. Behöver läsa mig in på det också. Fan jag hinner nog inte rida idag, men jag vill!



Love u all CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0