Frukost =)

Idag blev lite annorlunda frukost. Igår var nämligen killen min på kalas med tösen hos sitt ex. Va tråkigt att vara hemma så jag lagade massa mat =) Blev sambalkyckling, ris och coleslaw. Jag har aldrig gjort coleslaw och trodde inte jag var så förtjust i det. Trodde definitivt inte att killen min åt det. Men den blev skitgod! och vi åt massor haha snacka om paltkoma!

Just ja frukost, det blidde en smörgås en kopp the (precis som vanligt) men med coleslaw också :P Mumma...

Nej nu ska jag äta upp här. Sen ut med Owff! och gå till bussen. SKOLA!


Love u all CYA

Kommentarer
Postat av: anniz

coleslaw såg fan gott ut :D måste be mamma köpa ingredienserna :D

2010-10-29 @ 20:48:06
URL: http://fakeasaweddingcake.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0