Förlovningsdagen igår

Japps igår var den mest underbara dagen någonsin.

Vi hade tur och fick våra ringar. Åkte en tur till stan när vi båda slutat våra jobb. Köpte en flaska vin, en flaska champagne, 2 finöl och en låda fulöl (till helgen)



Hem och öppnade champagnen och dök in på den goda thaimaten vi köpt med hem. Sen öppnade vi paketet med ringarna, de var helt underbara och båda passade. Så nu är man ringmärkt som Jonas sa.


Efter maten och massa pussar provade jag en stor hög med nya kläder jag beställt från Ellos. Allt passade utom en tröja. Det var inte dåligt. Förresten passade den men var faktiskt riktigt ful i verkligheten haha


Ne nu kommer snart min älsk hem och ska få veg lasagne av mig. Gottit.

Love u all CYA

Kommentarer
Postat av: anniz

Grattis! bump

2010-10-21 @ 19:24:03
URL: http://deathisbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0