Tisdag =)

Mmm nyvaken. Eller ja jag vaknade ju 05,50 men låg kvar till 06,45 typ. Har varit ute med Rocky och startat en tvättmaskin. Ska försöka få undan tvätten idag. Blir en del här hemma.

Igår var det en ganska händelserik dag. Älsk kom hem med pizza efter jobbet. Det var gottit. Sen for vi till Karlstad och köpte ny bil. En Ford Mondeo -96a. Men det kommer bli jobbigt att sälja volvon =( Men fan vi kan inte tanka hela tiden heller. Den ser ut så här ungefär, har inte hunnit ta ngt kort på den.

Rätt fin ändå, men volvon är finare. Nåja. Längre fram blir det volvo igen, vill ha hem min volvo. Forden har manuell växellåda så blir bra att övningsköra i med. =)

Jag och Henrik har äntligen hittat en låt med :P När vi åkte hem i måndagskväll lyssnade vi på DaCapo på P4. Då spelade de denna. Både jag och Henrik sjöng med i hela låten. Sen satt vi och undra hur fan jag kunde den. Och jag kan inte svara på det. Kan inte koppla den till varken, en plats, person eller händelse. SKUMT! Men njut :P

Love u all CYA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0