Nu har jag fått tummen ur röva.

Tillslut, har jag fått läkartid. Ska dit måndag den 6e. Imorgon ska jag till labb och ta prover.

Nu ska jag strax gå till bussen. Kallt ute men nu är det bara minus 12 imorse var det  -16! Sa älsk när jag låg under täcket.

Långkalsonger på!

Efter skolan ska jag jobba några timmar. Sen blir det nog mys hemma. Hoppas våran nya digitalbox kommer snart. Våran brände i lördas. haha den gamla boxen tar bara in gudskanalen, norska gudskanalen och viasat explorer. Ska få en on demand box så vi kan se vad som helst när som helst fattar jag det som :P

Men dålig koll. Blir nog bra så man kan se ngt man vill se de få gångerna man hinner se på tv. Igår började jag slå in julklappar. Skojsigt.

Love u all CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0