Hemska tanke.

Idag ska jag till tandläkaren! buhuhuhu. okej älsk följer med mig så det går nog bra. hoppas jag men jag är ju rädd för sånna hemskheter.

I lördas var det en månad sen vi förlovade oss =) myspys.

Nu har vi bestämt att vi ska åka till min moster den 10edec och vara där över helgen. Hoppas det finns snö då, så kanske vi kan tolka med Holly. Eller så hoppas jag att det inte är snö, så kanske vi kan köra upp transporten med lite möbler. Blir nog fullt upp iallafall. =)

Nu ska jag lägga ut en del saker på tradera. Sen blir det att skriva rent ett skolarbete. Älsk kommer hem vif halv tolv så ska vi ta varsin matlåda och sen åka till stan. hypernervös.


Vi har sovit apdåligt inatt. Fullmånen påstår HenkeeyPenkeey men jag vet inte ja.

Love u all CYA

Kommentarer
Postat av: Anonym

när får jag/vi besök då? VAA? :)

2010-11-22 @ 11:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0