Äntligen

Idag ska jag till läkaren. Fan vad gött, om han nu kan göra något. Ska kolla så allt e bra efter min operation, sen kolla min rygg och höfter sen fråga för ibland blir jag skakig och helt matt i kroppen vilket går över om jag äter något (sött). Skumt som fan. Sen kanske det är dax att ta ut spiralen? =)

Är så förbannat trött på min rygg. Vill inte ta några tabletter idag innan läkaren så hoppas jag överlever dagen ändå. Snart dax att gå till bussen. Långkalsonger på!

Tradera är roligt man lägger ut saker man inte vill ha, som man tänker slänga. Då får man pengar för ngn annan vill ha det. Blivit förvånad många gånger på saker jag absolut inte trodde skulle gå att sälja men som visst bjuds på. 3 kr är bättre än soptunnan =)

Nalle Phu:
Snön som tröttnat på att rusa runt i ring för att försöka hinna ifatt sig själv, singlade sakta ned.

Love u all CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0